איך להוריד במשקל מהר

להוריד במשקל מהר ובכיף - איך?

לא "איך להוריד במשקל מהר"
אלא "איך להוריד במשקל בכיף!"

רוצה להרגיש יפה?

רוצה להיראות טוב?

רוצה שיהיה לך גוף בריא?

המאמר שהכנו לך היום הוא סופר דופר חשוב! ומאתגר באותה המידה!… איך לעזעזל אפשר להוריד במשקל מהר בצורה כזאת שלא תשחוק אותך? כולנו בצוות פוסטינג החלטנו לפנות לאיש מקצוע חיצוני אשר מתעסק בתחום התזונה הבריאה, ופנינו אל "סרג' פומודורוב" (קישור חיצוני לפייסבוק) עם בקשת הדרכה מיוחדת:

למה חשוב ללמוד איך להוריד במשקל מהר בצורה "כיפית"?

כולנו חיים באותו העולם, וזה עולם שבו המראה החיצוני שלך משפיע משמעותית על הפידבק שאנחנו מקבלים. המראה החיצוני הזה כולל קודם כל חיוך וקשר עין (שזה באמת באמת הכי הכי חשוב), זה כולל סטייל לבוש, וכן, גם המשקל שלך משפיע משמעותית על התקשורת הבין אישית שאת נחשפת אליה.
אין ספק שלכולנו יש חלום רטוב להוריד במשקל מהר, ותוך שבוע להיות רזים חטובים ועם קוביות מנצנצות… כי הרי בואו נודה בזה:

אוכל זה אחת מהנאות החיים

אז בינינו? למי יש כוח לדיאטה מחמירה או עינויים פיזיים?!
הרי אף אחד לא רוצה להרעיב את עצמו…
ולכן כל כך חשוב שהתהליך לא יהיה מלא סבל… אלא תהליך נעים (:
וזה החוק הראשון שלמדנו מסרג' = להוריד במשקל בכיף.

אוקיי בואי ניכנס לעניינים: מה הטיפים שקיבלנו מסרג' פומודורוב?

9 הצעות למי ששואל "איך להוריד במשקל מהר ובכיף"

1. להיות בגישה של "הרגלים בריאים"

טעות נפוצה של הרבה אנשים, היא לחשוב בטווח הקצר "אני עושה דיאטה ואפסיק כשארזה", אלא שאז יש 2 בעיות – גם הדיאטה תהיה מהירה מדי ומלאת סבל, וגם מיד כשתרזי ותפסיקי עם הדיאטה, את תחזרי להרגלים הקודמים שלך ואז תשמיני שוב. ולכן מומלץ להתרחק מהגישה של "דיאטה לטווח קצר" אלא לחשוב בגישה של "אני מפתחת הרגלים חדשים, שיוצרים בריאות"

2. ארוחת בוקר, ארוחת בוקר, ארוחת בוקר

בעיה של הרבה אנשים, זה שהם אוכלים לפני השינה, והבעיה הזאת מתחילה ממחסור בארוחת בוקר, ואז במהלך כל היום הגוף מוציא עוד ועוד אנרגיות, מבלי שהגוף קיבל את הדלק לכל הפעילות של כל היום (אגב, גם להיות בפלאפון זה פעילות שדורשת הרבה אנרגיה מהמוח שלנו), ולכן אם תאכלי ארוחת בוקר, את תהיי פחות רעבה בשעות הערב.

3. אל תמנעי "מה לאכול" אלא "מתי לאכול"

אם יש משהו שטעים לך, גם אם זה לא בריא, זה בסדר! אל תמנעי מעצמך לאכול את מה שאת אוהבת, שוב: אוכל זה חלק מהנאות החיים. אבל, המודעות שלך כן צריכה להיות ערנית בנוגע לשעה ביום, נגיד לא לאכול שטויות לפני השינה, ואם זה מה שקורה, אז עדיף שתאכלי שטויות בצהרים כשהגוף שלך עדיין פעיל ויכול לעכל את זה, לעומת לחכות לערב ואז לייסר את עצמך בסבל ודיכאון של להתנגד לאוכל שממש ממש טעים לך.

4. לפני הביס הראשון

הכנת אוכל, מוכן? יופי, חכי רגע. ממש כמה שניות קטנטנות… ולפני שאת מתחילה לאכול רק תזכירי לעצמך למה בכלל את אוכלת, זה לא רק שהיה לך "דודא" אלא את אוכלת כדי להתקיים! תזכירי לעצמך שזה אנרגיה שהגוף צריך בשביל להמשיך לתפקד. הכמה שניות האלו של להתבונן על האוכל ולהזכיר לעצמך שזאת פעולה בריאה, היא צעד קטן (ומשמעותי) בלפתח הרגלי אכילה בריאים בצורה כיפית.

5. זה חשוב לאכול לאט

כולנו שמענו על זה: תאכלי לאט… יש כמה סיבות, כולנו מכירים את הסיבה הבסיסית שזה נותן עוד זמן לשיניים שלך לחתוך את האוכל לחתיכות קטנות יותר ואז עוזר לקיבה לפרק אוכל שכבר הספיק להתפרק, אבל מעבר לכך יש גם את הסיבה הרגשית, כשאנחנו אוכלים לאט אנחנו מעצימים את חוויית האכילה,  ואז לאחר מכן אנחנו נהיה פחות רעבים, כי הספקנו לקבל את חווייה יותר מלאה ומעשירה.

6. בין ביס וביס - תניחי את המזלג

סרג' פומודורוב היה נהלב מהטיפ הספציפי הזה, הוא סיפר על כמה שהטיפ הקטן הזה שינה לאנשים את כל חוויית האכילה שלהם, כשהמזלג עוד ביד שלנו אנחנו מרוכזים בביס הבא שנמצא בצלחת, וכשאנחנו מניחים את המזלג ו2 הידיים שלנו פנויות, אנחנו (בצורה אוטומטית) מתרכזים יותר באוכל שנמצא בתוך הפה שלנו. הטיפ הקטן הזה שינה את כל הרגלי האכילה של אינספור אנשים שסרג' היה בתהליך איתם, וזה אולי הטיפ החשוב ביותר בכל המאמר הזה, לכן נגיד את זה שוב: בין ביס וביס – תניחי את המזלג על הצלחת

7. תלמדי להשאיר אוכל על הצלחת

לפני 50 שנה, לפני העולם המודרני, האוכל לא היה נגיש כמו היום, והסבתות של כולנו הרגילו אותנו מילדות "לא להשאיר אוכל על הצלחת!" אבל היום יש שפע של אוכל, ולכן בשביל החיים הבריאים שלך, מומלץ להיפטר מההרגל הזה שלא תואם את העולם של היום, ולהתרגל – תמיד (!) להשאיר אוכל על הצלחת, אפילו אם זה רק חתיכת גבינה קטנטונת.

8. תעשי ספורט אבל בתנאי שאת נהנית

חשוב לעשות ספורט, אבל יותר מזה, חשוב להיות מאושר. ולכן ההמלצה היא לחפש פעילויות שיכולות לעניין אותך, ולנסות כל פעילות לפחות פעם 1.

9. תקיפי את עצמך בסביבת אנשים תומכים

אחד הדברים החשובים ביותר בתחום ההתפתחות האישית, הוא להקיף את עצמך באנשים שיש להם מטרות דומות, ולכן היינו מאוד ממליצים על לחפש חברות / בני משפחה / חברים בעבודה / קב' בפייסבוק / בוואטסאפ / וואטאבר… לא משנה מה ואיך אבל להקיף את עצמך בעוד אנשים שיש להם מטרה זהה, וגם כן רוצים ללמוד איך להוריד במשקל מהר ובכיף.

סיכום

אוקיי… זהו להיום, אנחנו מקווים שקיבלתם ערך מוסף, ושנהנתם מהקריאה.

ותזכרו:
אנחנו לא מאחלים לכם ללמוד איך להוריד במשקל מהר.
אנחנו מאחלים לכם ללמוד לרדת במשקל – בכיף!

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר