איך לקיים הופעות חיות בתקופת הקורונה?

איך לקיים הופעות חיות בזמן סגר

לא מוותרים על התרבות: איך לקיים הופעות חיות בתקופת הקורונה?

בתקופה שבה הופעות חיות נהיו מילה גסה, וכל עולם הבמה עבר לסירטונים ביוטיוב, חשוב להראות שאפשר אחרת! ניתן לשמר את התרבות והשפיות תוך שמירה על ההנחיות לקיום הופעות מול קהל אמיתי וחי.

הופעות חיות בזמן סגר עולמי

הופעות חיות באוויר הפתוח

"נגיף הקורונה אינו שורד באוויר", כך קובע ארגון הבריאות העולמי, שמבהיר באתר האינטרנט שלו כיצד הנגיף הקטלני עלול להדביק. זאת אומרת שנוכל לקיים מופעים תחת כיפת השמיים מבלי לחשוש לסכנת הקהל תוך שמירה על ההנחיות

הופעות במרחב הציבורי הן הפתרון המושלם לקהל הרחב שצמא להוריד את הפיג'מה ולצאת מהבית לבילוי נעים ללא חשש מהדבקות או מגע עם אנשים אחרים.

הופעות חיות ימשיכו בבתים פרטיים של אנשים

הופעות חיות בחצרות ובתים

טרנד חדש שתפס לאחרונה הן ההופעות הפרטיות בבתים וחצרות. הרבה אנשים בעלי בתים פרטיים עם שטח גדול בוחרים להזמין את האמנים האהובים עליהם להופעה פרטית אשר מספקת ערב בלתי נשכח. הופעות אלה בדרך כלל מכילות עד כ 20 איש וכמעט כל האמנים, מקומיקאים ועד זמרים מהשורה הראשונה, מספקים שירותים שכאלה.
יש לציין שהופעות אלה בדרך כלל כרוכות בתשלום של כמה אלפי שקלים לכן אינן מתאימות לכל אחד. תמיד ניתן להתארגן כקבוצה ולהזמין את האמן האהוב עליכם אליכם לבית!

מה זה מצריך?

הופעות בזום מהבית

הופעות בזום!

רוצים להעביר ערב עם האמן האהוב עליכם אבל התרגלתם מדי לספה בסלון?
בדיוק בגלל זה אנו רואים גל גדול של אמנים אשר העבירו את ההופעות שלהם לזירה הדיגיטלית. אתם יכולים לשבת עם כוס יין ופיג'מה בסלון ביתכם בלי לדאוג לבייביסיטר וחנייה ולהנות מערב עם המוסיקה האהובה עליכם!
מומלץ לעקוב ברשתות החברתיות אחר אמן שאתם אוהבים בכדי לא לפספס כאשר אירוע כזה מתקיים.

מה זה מצריך?


 בתקופת הקורונה בה הריחוק החברתי מורגש וכל מה שרוצים זה ערב אחד של אוויר התאווררות ומופע טוב, ההופעות האלטרנטיביות שנוצרו בעקבות המצב בהחלט יכולות לעשות את העבודה. עם הריחוק והחששות הבריאותיות צריך משב רוח מרענן בשביל להמשיך הלאה ולהישאר אופטימיים ובהחלט אפשר להשיגו בתנאי ששומרים על ההנחיות.

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר