קניית רכב יד שנייה

רכב מאבד בממוצע בין 10-20% בשנים הראשונות, מה שמאפשר לנו אחרי 3-4 שנים לקנות רכב כמעט חדש בכמחצית המחיר, כיוון שמדובר ברכב חדש, סביר להניח שהוא עדיין תחת אחריות יצרן, מציאה לכל הדעות!

שלב ראשון- בחירת תקציב!

בעת קניית רכב ישנן כל מיני את הוצאות נלות,כגון טסט, בדיקת קנייה, העברת בעלות ואפילו כל מיני תיקונים קטנים בעת הצורך, זה עלול להסתכם בכמה אלפי שקלים שיש לקחת בחשבון בעת בניית התקציב כדי לא לחרוג ממנו. יש לבחור תקציב שתואם את היכולות שלנו על מנת לא להכנס לחובות שייגררו לטווח ארוך.

שלב שני- בחירת הרכב

לכל אדם יש צורך והעדפה שונה, יש להתאים את קניית הרכב שלנו להעדפות והצרכים כיוון שרכב הוא כלי שאמור קודם כל לשרת אותנו בנוחות. לפני קניית הרכב יש להגדיר מראש מה הצרכים שלנו, סוג השימוש (שטח, עירוני, מרחקים גדולים או קצרים), גודל, נפח מנוע, תחזוקה, צריכות דלק, עד כמה הרכב סחיר ליום בו נרצה למכור אותו ובכללי להגדיר מה חשוב לנו שיהיה בו על מנת להתאים את הצרכים והרצונות שלנו מהרכב לתקציב וכך למצוא את הרכב הכי נכון לנו.

קניית רכב ממגרש

ההיתרון הגדול בקניית רכב ממגרש הוא העזרה והשקט הנפשי. זה חוסך לנו המון עבודת רגליים, ברגע שהגענו להחלטה איזה רכב אנחנו רוצים אנחנו יכולים לגשת למגרש למצוא אותו, לעומת לנסוע ממקום למקום בחיפושים ובדיקות אחרי פירסומי יד שנייה, חוסך לנו המון זמן ועבודה, בנוסף, ישנם מגרשים אשר נותנים אחריות לתקוה מסויימת למצב המכני של הרכב (במידה והרכב עבר בדיקה כמובן) וזה נותן לנו תחושת ביטחון שבמידה ותהיה בעיה יש לאן לפנות, כיוון שלא מדובר ברכב חדש תמיד עלולות לצוץ בעיות. לפעמים הכמה שקלים הנוספים האלה פשוט שווים לנו את זה.

שלב שלישי- בדיקת הרכב

כמובן שכולנו נסכים שכדי לא לקנות חתול בשק אנחנו ניקח את הרכב לבדיקת מוסך (עדיף מוסך נייטרלי ל2 הצדדים) על מנת לאתר בעיות ולהבין אם אנחנו מוכנים להשקיע בתיקונים או עדיף לנו להמשיך לחפש,
אבל מה שרוב האנשים שוכחים לבדוק הוא האם יש עיקולים או שיעבודים על הרכב שעלולים ליצור לנו בעיות בעתיד, מאוד חשוב לבדוק את הנושאים האלה על מנת לא להסתבך בעתיד!

שלב אחרון- קניית הרכב

אחרי שביצענו את כל השלבים.. כל מה שנאר לנו לעשות הוא… להדליק אורות ולנסוע בזהירות! תתחדשו!

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר